Mam dla Ciebie propozycję złotego środka – współpracę ze specjalistką na poziomie agencyjnym, ale z pełnym zaangażowaniem w Twój biznes. Szukam maksymalnie 5 osób, w których biznes mogłabym wejść głębiej i skutecznie go rozwijać. Więcej niż 5 nie jestem w stanie i po prostu nie chcę, więc zaczynam swoistą rekrutację do projektu planowanego na pierwszy kwartał 2022 r.
Zainteresowałam? Czytaj dalej. 🙂
Opracowanie długoterminową strategię marketingową, która zawiera takie elementy jak: analiza konkurencji, analiza biznesu (audyt dotychczasowych działań), analiza grupy docelowej, opracowanie lejka marketingowego, harmonogram działań
Utworzenie i optymalizacja kampanii na Facebooku, czyli od określenia celu i konfiguracja pixela, zdarzeń itp do opracowania materiałów reklamowych
Utworzenie i prowadzenie kampanii w Google Ads, czyli od określenia słów kluczowych, poprzez całą konfigurację i przygotowanie materiałów
Utworzenie stron lądowania – ofertowych, sprzedażowych, lead generation – w zależności od specyfiki biznesu i ustalonego lejka sprzedażowego
Monitorowanie efektów działań, raporty na podstawie danych z systemów reklamowych, Google Analytics, Hotjar itp.
Wdrożenie automatyzacji, zarówno z wykorzystaniem narzędzi do marketing automation, chatbotów, jak i prostych usprawnień np. z wykorzystaniem zapier
Bieżące doradztwo i ciągłe usprawnienia prowadzonych działań marketingowych
✓ edukacja, czyli wszelkie kursy online, szkolenia, programy, konsultacje itp.
✓ beauty np. salony kosmetyczne, makijażystki, stylistki, modelowanie sylwetki, sklepy z kosmetykami itp.
✓ zdrowie np. kluby fitness, trenerzy personalni, dietetycy itp.
✓ rękodzieło np. biżuteria, akcesoria, zabawki itp.
✓ branża dziecięca, czyli wszystkie produkty/usługi dla dzieci od zabawek, przez edukację, czy książeczki
✓ e-commerce, czyli sklepy np. z ubraniami, kosmetykami, artykułami dziecięcymi itp.
x marketing sieciowy
x fotowoltaika
x ubezpieczenia
x pożyczki
x inwestycje
x nieruchomości
Bardzo ważne!
Z jednej branży mogę przyjąć tylko jednego klienta, więc możliwe, że niedługo nie będę miała już dla Ciebie miejsca. Nie zwlekaj – wypełnij formularz już teraz, bo do niczego to nie zobowiązuje.
Nazywam się Anna Byrczek i marketingiem internetowym zajmuję się już od 10 lat, tyle też prowadzę własną firmę. Współpracowałam z agencją specjalizującą się w afilacjii, ze sklepem internetowym z branży beauty, a obecnie jestem menadżerem zespołu liderów w agencji marketingowej, w której odpowiadam za strategię, tworzenie lejków sprzedażowych i prowadzeniem kampanii FB i Google Ads oraz zarządzanie zespołem.
Z szeroko pojętego marketingu online najbardziej interesuje mnie automatyzacja marketingu. Czuję się dobrze w tworzeniu strategii i opracowywaniu lejków. W biznesy klientów angażuję się niczym wspólniczka, a każdy mały sukces napędza mnie do dalszego działania.
Ciągle aktywnie działam w marketingu i realizuję również swoje projekty, dlatego…
mogę przyjąć do współpracy tylko 5* 3 osoby!
W dodatku, grupa ta będzie formułować się w I kwartale 2022 roku, bo nie mogę w 100% zaangażować się w kilka biznesów jednocześnie. Poznanie biznesu i osoby, która jest jej głową i sercem wymaga czasu, podobnie jak zrobienie szerokiej analizy i opracowanie najlepszej strategii marketingowej. Chcę się zaangażować tak, jakby to był mój biznes, a nie byłoby to możliwe, przy współpracy z większą ilością osób. Może to zabrzmi dziwnie, ale prowadzę swego rodzaju rekrutację, by znaleźć osoby, dla których współpraca ze mną przyniesie konkretną wartość.
* edit: 2 miejsca już zajęte!
Wypełnij formularz – do niczego to nie zobowiązuje. →
Koniecznie podaj link do swojego biznesu – adres strony www/sklepu, a jeśli nie masz to fanpage lub Instagrama. Na tym etapie przeanalizuję Twój biznes i sprawdzę, czy będzie nam po drodze. Na podstawie tego audytu, tak po prostu podeślę Ci kilka wskazówek, co można poprawić. Jeśli uznasz, że ma to dla Ciebie wartość i sens, możemy spotkać się online i porozmawiać o ewentualnej współpracy.
Jestem specjalistą ds. marketingu, a nie sprzedawcą, więc spokojnie – do niczego nie będę Cię namawiać. Jeśli samodzielnie nie zobaczysz korzyści ze współpracy, to w żadnym wypadku, nie będę nic “sprzedawać”.
To co? Chcesz wziąć udział w tej swoistej “rekrutacji”? 🙂