Za dużo ról do spełnienia w swoim biznesie?

Oddeleguj marketing specjaliście

Specjalizujesz się w konkretnej branży, ale firma wymaga od Ciebie wykonywania większej ilości zadań, w których niekoniecznie musisz czuć się dobrze lub je lubić. Z tego powodu zatrudniasz księgową lub biuro rachunkowe, bo nie masz czasu, ani chęci by zagłębiać się w księgowość.  Rozważasz oddelegowanie marketingu, ale koszty pracodawcy  zdecydowanie są za wysokie? Natomiast do agencji nie masz przekonania, ponieważ obsługują wielu klientów i ich poziom zaangażowania nie zadowala Cię?

 

Mam dla Ciebie propozycję gdzieś pomiędzy – współpracę ze specjalistką na poziomie agencyjnym, ale z pełnym zaangażowaniem w Twój biznes. Szukam maksymalnie 5 osób, w których biznes mogłabym wejść głębiej i skutecznie go rozwijać. Więcej niż 5 nie jestem w stanie i po prostu nie chcę, więc zaczynam swoistą rekrutację do projektu planowanego na pierwszy kwartał 2022 r.

Zainteresowałam? Czytaj dalej. 🙂

 

Co mogę dla Ciebie zrobić?

Opracowywałam strategie i kampanie dla wielu różnych branż, jednak do współpracy szukam osób, które mają biznesy w tematyce mi najbliższej i branżach, w których czuję się najlepiej. Bardzo mi zależy, by mieć przekonanie do produktów czy usług i mieć poczucie, że przynoszą one konkretną wartość dla klientów.

Dla kogo TAK?

Dla kogo NIE?

Być może nie wymieniłam nic, co by pasowało do Twojego biznesu, ale myślę, że mniej więcej masz już pojęcie, z kim jest mi po drodze, a z kim niespecjalnie czułabym się na swoim miejscu.

 

 

Bardzo ważne! Z jednej branży mogę przyjąć tylko jednego klienta, więc możliwe, że niedługo nie będę miała już dla Ciebie miejsca. Nie zwlekaj – wypełnij formularz już teraz, bo do niczego to nie zobowiązuje.

 

 

Dodatkowe korzyści ze współpracy

Grupa mastermind na Facebooku

Poznasz pozostałe osoby, które podjęły decyzję o współpracy i prowadzą biznesy z innych branż niż Ty. Możemy dzielić się wiedzą i doświadczeniem oraz wspólnie rozwiązywać problemy, czy szukać nowych możliwości rozwoju.

Szkolenia, spotkania online i na żywo

Z przyjemnością będę dzielić się swoją wiedzą, wytłumaczę każdy punkt strategii, na bieżąco będę wyjaśniać podejmowanie działania, więc nie tylko otrzymasz działania marketingowe, ale również edukację w tym zakresie

System do zarządzania zadaniami

Zaproszę Cię do mojego ClickUpa, gdzie powstanie przestrzeń do wspólnej pracy, ale również pomogę Ci stworzyć strukturę zadań pod Twoje projekty. Jeśli masz własny system – nie ma problemu, mogę pomóc Ci  zarządzać projektami, by zwiększyć Twoją motywację i efektywność pracy.

Kim jestem?

Nazywam się Anna Byrczek i marketingiem internetowym zajmuję się już od 10 lat i tyle też prowadzę własną firmę. Współpracowałam z agencją specjalizującą się w afilacjii, ze sklepem internetowym z branży beauty, a obecnie jestem menadżerem zespołu liderów w agencji marketingowej, w której odpowiadam za strategię, tworzenie lejków sprzedażowych i prowadzeniem kampanii FB i Google Ads oraz zarządzanie zespołem. Z szeroko pojętego marketingu online najbardziej interesuje mnie automatyzacja marketingu.

Ciągle aktywnie działam w marketingu i realizuję również swoje projekty, dlatego…

mogę przyjąć do współpracy tylko 5 osób! 

W dodatku, grupa ta będzie formułować się w I kwartale 2022 roku, bo nie mogę w 100% zaangażować się w kilka biznesów jednocześnie. Poznanie biznesu i osoby, która jest jej głową i sercem wymaga czasu, podobnie jak zrobienie szerokiej analizy i opracowanie najlepszej strategii marketingowej. Chcę się zaangażować tak, jakby to był mój biznes, a nie byłoby to możliwe, przy współpracy z większą ilością osób. Może to zabrzmi dziwnie, ale prowadzę swego rodzaju rekrutację, by znaleźć osoby, dla których współpraca ze mną przyniesie konkretną wartość.

Zainteresowała Cię taka forma współpracy i oddelegowanie działań marketingowych specjaliście?

Wypełnij formularz – do niczego to nie zobowiązuje. Koniecznie podaj link do swojego biznesu – adres strony www/sklepu, a jeśli nie masz to fanpage lub instagrama. Na tym etapie przeanalizuję Twój biznes i sprawdzę, czy będzie nam po drodze. Na podstawie tego audytu, tak po prostu podeślę Ci kilka wskazówek, co można poprawić. Jeśli uznasz, że ma to dla Ciebie wartość i sens, możemy spotkać się online i porozmawiać o ewentualnej współpracy. Jestem specjalistą ds. marketingu, a nie sprzedawcą, więc spokojnie – do niczego nie będę Cię namawiać. Jeśli samodzielnie nie zobaczysz korzyści ze współpracy, to w żadnym wypadku, nie będę nic “sprzedawać. To co? Chcesz wziąć udział w tej swoistej “rekrutacji”? 🙂