Za dużo ról do spełnienia w swoim biznesie?

Oddeleguj marketing!

Specjalizujesz się w konkretnej branży, ale firma wymaga od Ciebie wykonywania większej ilości zadań, w których niekoniecznie musisz czuć się dobrze lub je lubić. Z tego powodu zatrudniasz księgową lub biuro rachunkowe, bo nie masz czasu, ani chęci by zagłębiać się w księgowość.  Rozważasz oddelegowanie marketingu, ale koszty pracodawcy  zdecydowanie są za wysokie? Natomiast do agencji nie masz przekonania, ponieważ obsługują wielu klientów i ich poziom zaangażowania nie zadowala Cię?

Mam dla Ciebie propozycję złotego środka – współpracę ze specjalistką na poziomie agencyjnym, ale z pełnym zaangażowaniem w Twój biznes. Szukam maksymalnie 5 osób, w których biznes mogłabym wejść głębiej i skutecznie go rozwijać. Więcej niż 5 nie jestem w stanie i po prostu nie chcę, więc zaczynam swoistą rekrutację do projektu planowanego na pierwszy kwartał 2022 r.

Zainteresowałam? Czytaj dalej. 🙂

Co mogę dla Ciebie zrobić?

Opracowanie długoterminową strategię marketingową, która zawiera takie elementy jak: analiza konkurencji, analiza biznesu (audyt dotychczasowych działań), analiza grupy docelowej, opracowanie lejka marketingowego, harmonogram działań

Utworzenie i optymalizacja kampanii na Facebooku, czyli od określenia celu i konfiguracja pixela, zdarzeń itp do opracowania materiałów reklamowych

Utworzenie i prowadzenie kampanii w Google Ads, czyli od określenia słów kluczowych, poprzez całą konfigurację i przygotowanie materiałów

Utworzenie stron lądowania – ofertowych, sprzedażowych, lead generation – w zależności od specyfiki biznesu i ustalonego lejka sprzedażowego

Monitorowanie efektów działań, raporty na podstawie danych z systemów reklamowych, Google Analytics, Hotjar itp.

Wdrożenie automatyzacji, zarówno z wykorzystaniem narzędzi do marketing automation, chatbotów, jak i prostych usprawnień np. z wykorzystaniem zapier

Bieżące doradztwo i ciągłe usprawnienia prowadzonych działań marketingowych

Czy to współpraca dla Ciebie?

Opracowywałam strategie i kampanie dla wielu różnych branż, jednak do współpracy szukam osób, które mają biznesy w tematyce mi najbliższej i branżach, w których czuję się najlepiej. Bardzo mi zależy, by mieć przekonanie do produktów czy usług i mieć poczucie, że przynoszą one konkretną wartość dla klientów.

Dla kogo TAK?

edukacja, czyli wszelkie kursy online, szkolenia, programy, konsultacje itp.

beauty np. salony kosmetyczne, makijażystki, stylistki, modelowanie sylwetki, sklepy z kosmetykami itp.

zdrowie np. kluby fitness, trenerzy personalni, dietetycy itp.

rękodzieło np. biżuteria, akcesoria, zabawki itp.

branża dziecięca, czyli wszystkie produkty/usługi dla dzieci od zabawek, przez edukację, czy książeczki

e-commerce, czyli sklepy np. z ubraniami, kosmetykami, artykułami dziecięcymi itp.

Dla kogo NIE?

x marketing sieciowy

x fotowoltaika

x ubezpieczenia

x pożyczki

x inwestycje

x nieruchomości

Być może nie wymieniłam nic, co by pasowało do Twojego biznesu, ale myślę, że mniej więcej masz już pojęcie, z kim jest mi po drodze, a z kim niespecjalnie czułabym się na swoim miejscu.

Bardzo ważne!

Z jednej branży mogę przyjąć tylko jednego klienta, więc możliwe, że niedługo nie będę miała już dla Ciebie miejsca. Nie zwlekaj – wypełnij formularz już teraz, bo do niczego to nie zobowiązuje.

Dodatkowe korzyści ze współpracy

Grupa mastermind na Facebooku

Poznasz pozostałe osoby, które podjęły decyzję o współpracy i prowadzą biznesy z innych branż niż Ty. Możemy dzielić się wiedzą i doświadczeniem oraz wspólnie rozwiązywać problemy, czy szukać nowych możliwości rozwoju.
Szkolenia, spotkania online i na żywo

Z przyjemnością będę dzielić się swoją wiedzą, wytłumaczę każdy punkt strategii, na bieżąco będę wyjaśniać podejmowanie działania, więc nie tylko otrzymasz działania marketingowe, ale również edukację w tym zakresie
326571_check_circle_icon (2)
System do zarządzania zadaniami

Zaproszę Cię do mojego ClickUpa, gdzie powstanie przestrzeń do wspólnej pracy, ale również pomogę Ci stworzyć strukturę zadań pod Twoje projekty. Jeśli masz własny system – nie ma problemu, mogę pomóc Ci  zarządzać projektami, by zwiększyć Twoją motywację i efektywność pracy.

Kim jestem?

Nazywam się Anna Byrczek i marketingiem internetowym zajmuję się już od 10 lat, tyle też prowadzę własną firmę. Współpracowałam z agencją specjalizującą się w afilacjii, ze sklepem internetowym z branży beauty, a obecnie jestem menadżerem zespołu liderów w agencji marketingowej, w której odpowiadam za strategię, tworzenie lejków sprzedażowych i prowadzeniem kampanii FB i Google Ads oraz zarządzanie zespołem.

Z szeroko pojętego marketingu online najbardziej interesuje mnie automatyzacja marketingu. Czuję się dobrze w tworzeniu strategii i opracowywaniu lejków. W biznesy klientów angażuję się niczym wspólniczka, a każdy mały sukces napędza mnie do dalszego działania.

Szukam 5-ciu osób. Jesteś jedną z nich?

Ciągle aktywnie działam w marketingu i realizuję również swoje projekty, dlatego…


mogę przyjąć do współpracy tylko 5* 3 osoby! 


W dodatku, grupa ta będzie formułować się w I kwartale 2022 roku, bo nie mogę w 100% zaangażować się w kilka biznesów jednocześnie. Poznanie biznesu i osoby, która jest jej głową i sercem wymaga czasu, podobnie jak zrobienie szerokiej analizy i opracowanie najlepszej strategii marketingowej. Chcę się zaangażować tak, jakby to był mój biznes, a nie byłoby to możliwe, przy współpracy z większą ilością osób. Może to zabrzmi dziwnie, ale prowadzę swego rodzaju rekrutację, by znaleźć osoby, dla których współpraca ze mną przyniesie konkretną wartość.


* edit: 2 miejsca już zajęte!

Zainteresowała Cię taka forma współpracy
i oddelegowanie działań marketingowych specjaliście?

Wypełnij formularz – do niczego to nie zobowiązuje.  →

Koniecznie podaj link do swojego biznesu – adres strony www/sklepu, a jeśli nie masz to fanpage lub Instagrama. Na tym etapie przeanalizuję Twój biznes i sprawdzę, czy będzie nam po drodze. Na podstawie tego audytu, tak po prostu podeślę Ci kilka wskazówek, co można poprawić. Jeśli uznasz, że ma to dla Ciebie wartość i sens, możemy spotkać się online i porozmawiać o ewentualnej współpracy. 

Jestem specjalistą ds. marketingu, a nie sprzedawcą, więc spokojnie – do niczego nie będę Cię namawiać. Jeśli samodzielnie nie zobaczysz korzyści ze współpracy, to w żadnym wypadku, nie będę nic “sprzedawać”. 

To co? Chcesz wziąć udział w tej swoistej “rekrutacji”? 🙂

Dołącz do projektu: